opepp.. opepp.. opepp.. pepp.. PEPP!

Opepp på min film och med en väldig längtar efter vår och små värmande solstrålar trottsade jag, iklädd barbapapa-strumpor, kylan imorse och gick en långpromenad till skolan.. hmm, kanske inte världens bästa idé.. och hade jag vetat hur mkt kylan gillade att bita i mina kinder innan jag gick hade jag nog aldrig gått.. 
Men när jag väl var framme var jag ganska nöjd ändå. 
..och så dök ett par fiskögon (fast jag anade en mustach där under :P) upp i ett pepp-mms vilket gjorde mig lite mer pepp men framför allt väldigt glad :)
Så nu efter den första dagen i skolan har jag blivit lite mer pepp, hunnit med att animera en manet som simmar förbi och även gjort en planering fram till påsklovet v.14, huha (inte mkt tid att leka med märkte jag. men det gjorde mig faktiskt ännu lite mer peppad på att sätta igång)

Men nu känner jag mig klar för dagen och har just laddat upp med ett äpple innan jag tänker bege mig in mot stan (blir definitivt bussen denna gång) för att besöka lilla trevliga Handarbetsboden på Köpmangatan 8 i Örebro. Ett nysatan vinrött och ett nystan naturvitt kommer bli dagens köp!

Hepphopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0