virknytt och lite bus!

Nu har jag varit ute på bus-promenad och leverat födelsedagsgratulationskramar och en liten present ↓ till födelsedagsbarnet, hihi.


Sen gick jag hem och virkade klart Elins tofflor så nu sitter de på hennes fötter och bilder på dem kommer här:




..och till slut hamnade de på min lilla humlas fötter :) ↑

Jag utlovade ju även att delge mig av ett fynd jag gjorde igår, nämligen en väldigt spännande astrologibok jag hittade på Myrorna för en tia (hittade dock ingen tvålkopp så tvålen chillar fortfarande runt lite som den vill i handfatet). Jag har nu läst många intressanta saker om både mitt och andras stjärnteckan, väldigt roligt såntdär tycker jag och jag förstår nu plötsligt att mina up and downs energimässigt beror mkt på månen och i vilken skepnad den behagar vara i. ..och många många andra träffande saker, nöjd och glad!!


Oh, kiss me beneath the milky twilight


Kommentarer
Postat av: Födelsedagsbarnet

Tack virkiskinna! Dina födelsedagsgratulationskramar och presenter gjorde mig väldigt glad! :D

2012-01-05 @ 00:15:43
Postat av: Stfn

Lead me out on the moonlit floor.. :)

2012-01-05 @ 12:02:53
URL: http://www.stefaneriksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0