dags för årets första virknytt!

Ja ojoj, vad det är trångt i virkkön just nu och det är ju bara jättekul tycker jag :D
Har just nu två projekt på gång: 1. ett par tofflor till elin. 2. tobias drömsockar (som jag redan gjort en gång men blev allergisk mot så jag gör om den en gång till).
Men mitt i allt detta trassel och virrvarr av garn hit och dit smög denna lilla ninis in och skuttade iväg till Stockholm och sitter nu och övervakar Stefans skrivbord vilket jag fick insider information om igår :)

↑ Stefans lilla ninis Minimustaschen ↓


Idag ska jag försöka färdigställa Elins tofflor så jag kan fokusera enbart på Tobias sockor sen. Jag ska nämligen ut och åka ganska mkt tåg även denna helg, ett perfekt tillfälle att jobba och mysa lite med en virkning/stickning!

Men först ska jag boka ännu ett tåg, diska lite och gå en sväng till myrorna och införskaffa en tvålkopp till min fantastiska tvål från Lush som har en benägenhet att glida omkring lite för mkt i handfatet just nu..

hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0