'..take away all my sadness..'

Go'söndagkväll!
Åååh, vilken fin helg jag har haft!! Pratade med mamma förut och beskrev mig själv som ett litet luddigt moln på en klarblå himmel trotts att jag just då var ute på en regnig promenad i ett mulet Örebro..
För att få en såndär fantastisk helg jag just haft behöver du bland annat underbara och modiga vänner, en foxx-kurs, en stor nypa skämt om östgötska (och även några andra dialekter), 4 timmars socialdans i brunnsparken, en äppelpaj med vaniljsås som helst ska avnjutas tillsammans med barnserie-idéspåning, virkning och ett mkt trevligt mustaschbeklätt besök från Sthlm. Blanda försiktigt och bred ut det över en helg så kommer du garanterat känna dig varm i hjärtat!



nattigodnattnattkatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0