produktiv dag!

Klockan är lite över fem. Det är måndag och det regnar ute. Regn och rusk är tydligen påväg.. uh, burr.. Men i och för sig är det ju perfekt väder för att sitta inne och vara produktiv i skolan men lite godis och kaffe som sällskap. Ungefär så min dag har sett ut idag och jag har lyckats få klart en hel del:
• ett första utkast av mitt storyboard
• pratat med min voice-over
• gjort ett schema för hela höstterminen
• meddelat Anders att jag vill ha honom som mentor istället för Susanne och fick till svar 'va kul, jag vill gärna jobba med dig'

:)
Ganska nöjd och glad över dagen måste jag medge trotts att jag måste ut i regnet snart och har hål i mina skor.

Senapsvägen nästa!
adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0