ny design kanske?

Spenaderade gårdagskvällen med bland det bästa som finns tror jag. Kombinationen fantastisk yoga, dusch, bastu och promenad tillsammans med fröken Inga är en riktigt svårslagen kombo ♥


Idag har jag funderat lite kring min käre lille vän herr Mummel och hans design, kanske är han lite mer av en sjöhäst ändå? hmm..

Känner att det var länge sedan jag uppdaterade er på virkfronten så NU är det dags!
Virknytt från Virkiskinna:
• En nyckelringskatt är skapad och ska i dagarna gå iväg med posten till Irene.
• Även ett rött och svart mobilfodral till Marie är också nästa helt klart!
• Nästa projekt i kön är sen en mössa till min systeryster Rosie! Då ska jag bada i härliga garnnystan i svart, grått och rosa!
fortsättning följer..

Ikväll är det nonstop-dans i brunnsparken och jag är pepp pepp peppen! :D
Åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0