'jag var ingen idol var jag inte..'

Godkväll!
Har idag blivit klar med Nettans två nyckelringsänglar (bilder kommer imorgon), börjat skriva (!) på själva uppsatsen till min sommarkurs, pratat en massa över en jättegod falafelrulle på pizzahaket precis runt hörnet, blivit utkörd från pizzerian och även lyssnat på underbara Salles öskötska audition till Idol.
Lyssna du med!

http://www.tv4play.se/noje/idol?title=har_dansar_raggaren_foxtrot&videoid=1984599&utm_medium=sharing&utm_source=facebook&utm_campaign=tv4play.se
(efter audition)

http://www.tv4play.se/noje/idol?title=peter_sahlin_-_odmjuk&videoid=1983285&utm_medium=sharing&utm_source=facebook&utm_campaign=tv4play.se
(och så det underbara framförandet av låten 'Ödmjuk')

haha, så jävla sköööön!

Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite mer om våra chakras tills jag sussar sött och harmoniskt!
nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0