Hemma igen!



Efter en mycket mysig långhelg i lilla fina Eksjö är jag nu hemma i Örebro igen!
Vicket ääääventöööjr!

Äventyret började redan i torsdags med att jag, Sara, Svante, Anton och Tobias packade in oss i en bil och for iväg ner genom Sveriges trädfyllda landskap. Vi förvirrade oss in en sväng i Mjölby men kom sen ut på en större väg igen och nådde efter några timmars bilfärd fram till den lilla miniatyrstaden Eksjö, kullerstenar, smala gränder och pastellfägrade trähus överallt! 
Efter ankomsten for tiden iväg! swoooooosh! Efter många kortfilmer (även en långfilm, för min del iaf), ett antal anfall av megatrötthet, stughäng, äventyr på lekplatsen, skratt, godis, vin och trevligt umgänge var det plötsligt söndag morgon, alltså idag..
Denna söndag började med frukost i stugan och sen var det städdags. Efter städningen packade vi in oss i bilen igen och åkte och åkte tills vi mellanlandade hos mina föräldrar på tacopaj med glasstårta och blåbärshavrekaka till efterrätt! En mycket trevlig mellanlandning!


Nu är jag som sagt hemma igen, försöker göra mig redo för att bege mig in i en mastodontvecka fylld av saker. Woho! Laddar upp med en ny färg på naglarna och lite sömn på det tror jag!
Nattinatt.


Kommentarer
Postat av: Stfn

Det var en väldigt fin helg. Tack <3

2011-09-26 @ 09:00:35
URL: http://www.stefaneriksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0