förkylningshelg och pluggsöndag

Blev i fredags attackerad av baciller.. och eftersom jag har världens sämsta immunförsvar blev det ingen lång fight fören jag var besegrad och sitter nu här med täppt näsa, svullen hals och känner mig allmänt matt och seg..
Men trotts detta ganska jobbigt umgänge (förkylningen alltså) lyckades jag ha en riktigt bra gårdag tack vare min fina pirogsyster Inga.


Badandes i ett hav av näsdukar och med ett glas citronvatten bredvid mig är min plan idag att jag ska plugga. plugga plugga plugga. 
Känner att den där distans-sommarkursen halkar efter allt mer och mer (jag har ju redan failat och inte blivit klar till första datumet liksom och det ska INTE hända till uppsamlingsdatumet också. nej nej) så today is the day för en sista läsnings-session så jag kan börja skriva på själva uppsatsen i veckan som kommer!

jag avslutar med..
HELGENS VISDOM:
dumpster-diva inte före det blivit kallare ute.

Dags att sätta fart igen då kanske.. ..farväl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0