Dagen mitt i veckan.

Idag vaknade jag och kände mig förvånasvärt nog pigg INNAN klockan ringde trotts att jag somnade runt 2. Egentligen har jag ju sovit lite för lite inatt.. Märkligt märkligt.. Hmm, men jag tror det kan bero på alla underbara och härliga danskänslor som fortfarande bubblar i mig sen gårdagen. Hade nämligen en fantastsik kväll i Brunnsparken, 5 timmar av underbar dans kan nog inte resultera i annat än ett glatt humör och mycket energi!
hihi


Idag har även en annan sten flugit från mina axlar nämligen slutuppsatsen till distanskursen jag läste i somras (ja, jag vet den skulle varit inne för länge sen..) som nu ligger på lådan påväg till min lärare!!
..och ja, stenar kan flyga. visste du inte det?


Och snart ska jag ge mig in i yogans harmoniska värld!



nöjd och glad
päronchoklad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0