En kaffeslurk och dagens outfit.

Dagens outfit:

Fick chansen att vara med om en fantastisk upplevelse på yogan igår då vi ägnade passets sista 15 minuter åt en ljud-meditation. Verkligen en cool upplevelse!
Vi började med att sitta i lotus-ställning, blunda, lyssna på ljuden runt omkring oss och upprepa ett slags ljud som var en blandning mellan u och y. Man skulle upprepa det tills ljudet liksom tog slut i en och sen ta upp tonen igen. Att göra så om och om igen och bara koncentrera sig på att få fram tonen gör så hjärnan efter en stund saktar ner på tankar och en liten gnutta sömnhormon frigörs i hjärnan..
Allting kändes som i en dröm men jag hörde allt som hände utanför också, kunde lyssna på Lins röst och följa det hon sa samtidigt som jag kunde leka och utforska drömvärlden. Värt att våga testa!

 

Idag blir det en tur på stan efter skolan, dags att köpa garn igen till mina två nästa beställningar! ..en mössa till Mr. Toninen och ett par vantar till Agneta! ..och så ska jag ut på ett till litet äventyr också, hihi (ni ska nog få veta vad det är såsmåningom..)

 

Men nu ska det experimenteras med kameraåkningar i After Effects!


hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0