tordagen, den regniga och grå

Dagens outfit består bland annat av min favoritmössa från Stadsmissionen, en halsduk jag köpte till min Jack Sparrow-outfit men som jag sen kom på faktisk var snygg, en skjorta jag tagit över från min mor som hon åkt en massa skidor i och ett par sockar med hål i hälarna.

Nu ska jag fortsätta animera på herr Fisks arbetsplats.
Mastodontjobb-dag idag! Kommer förhoppningsvis upp en liten animation här på bloggen framåt eftermiddagen.


Avslutar med en liten konversation från mitt och Saras lilla rum:
Jag: hmm, är det en godisdag idag?
Sara: Det är definitivt en godisdag idag!!
Jag: Ja, men såklart! va skönt att du är så säker.

Nu slår jag på musiken, tar ett djupt andetag och dyker ner till herr Fisk.
..bubbelkfgjkönvmfglkglkdf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0