Miljödagen den 6 oktober

Idag denna torsdag har jag varit på miljödag ute på Kävesta folkhögskola tillsammans med mina fina klasskamrater och min klädsel för dagen såg ut som följer:

Just nu är det tänkt att jag ska jobba egentligen men jag bloggar visst istället.. Skärpning!

Avslutningsvis skulle jag vilja berätta att jag har preparerat eftermiddagen med att inhandla 3 st laktosfira paket keso (två för 3, woho!), 20 st stearinljus och lite godis. Kändes som en ganska udda mix men jag är nöjd och glad.
Snart kommer Stefan och hälsar på och ikväll ska vi och Svante på origami-mys-kväll hos Elin!


Kommentarer
Postat av: Stfn

Tack för en mysig kväll! Och tack Elin för pajen!! <3

2011-10-07 @ 13:26:39
URL: http://www.stefaneriksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0