en mysig helg senare..

..sitter jag nu i skolan igen. Turnarounds ska göras på mina huvudkaraktärer och en anematic ligger också och väntar.. men jag har viktiga saker att tala om här på bloggen först!

Som sagt har jag haft en supermysig helg full av solsken, god mat, shopping, fika, sköna promenader och inte nog med det! ..allt detta tillsammans med min kära mor som var på besök!

tacopajsmys med tända ljus! Tacopajen vill dock inte vara med i denna bild men..

..den kommer här tillsammans med Mr.Ruccolasallad och Fröken Avokado ↓


Men nu över till en virkrapport från Virkiskinna:

Nyckelringskatten till Irene är klar!


Och även mobilfodralet till Marie!

Under virknålen ligger nu en mössa till min fina syster yster Rosie!

Men nu är det nog dags att rikta min uppmärksamhet mot herr och fru Fisk och alla de andra filurerna och dyka ner långt ner i djupet bland stenar och tång en stund. ja.

Adjö

Kommentarer
Postat av: stfn

Älskar katten och fodralet! I mitt huvud vill jag få det sistnämnda till typ Bert i Sesame Street :D

2011-10-03 @ 22:29:38
URL: http://www.stefaneriksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0