efter helg kommer måndag..

..och idag, denna måndag ser jag ut såhär:

Dansen igår var fantastisk! ..men Ljungsbro kan ju nästan aldrig slå fel iofs.. Helt underbart att få dansa lite igen, kändes som det var en evighet sen sist (och ja, det var det ju faktiskt! hela 11 dagar utan dans!! :O)
..och nu är det några dagar till nästa dans igen, hmm attans.. Men nästa helg bjuder på Zlips gånger två (förhoppningsvis, om jag lyckas hitta samåkning till Skultuna på söndag också)
Det är nog värt att vänta på! :)

Och att veckan dit bjuder mig på en massa mysighet på färden är ju inte fel nånstans!

Idag är det skola, yoga, mysigt besök och chill som gäller!
Hoppas du får en lika fin dag som jag tänker ha!





Kommentarer
Postat av: stfn

OMG! 11 dagar?! Jag slår vad om att min dag blir minst lika fin som din :D

2011-10-10 @ 11:53:10
URL: http://www.stefaneriksson.se
Postat av: Fröken Valross

Ääs

2011-10-10 @ 15:00:45
URL: http://frokenvalross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0