Efter danshelg kommer måndag.

Hejhallå!
Virkiskinna är tillbaka efter en helt fantasisk helg full av en himla massa dans, sköna människor, bilåkande, virkning, tankar, godis och en bugg-armbåge i ögat (så sitter nu här i skolan igen med ett ganska så ömt ögonbryn).

En lördagsdans med Harald.

Jag har som sagt åkt en hel del bil, tar ju sin lilla tid att ta sig från Örebro till Gävle och tillbaka igen. Men för Virkiskinna var det ett perfekt tillfälle att virka som en liten gnu så nu är de regnbågsfärgade kuddarna alldeles snart klara och påväg hem till Johan för att flytta in i hans hem :)
Jag kan även informera om att jag fick in den sista beställningen innan jul i helgen så nu stänger jag portarna för specialbeställningar för i år.
Men du, glöm inte bort att de öppnar igen i januari!! :D
Varmt välkommen då!

Nej nu tusan är det bakgrunder till min film som ska produceras!

Adjöken


Kommentarer
Postat av: Stfn

Yay! Bakgrunder!

2011-10-24 @ 11:05:23
URL: http://www.stefaneriksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0