Dans i dagarna tre..

..kan bara resultera i en fantastisk helg! :D åh, har haft det så fint med käre broder Johan, dans och vänner hela helgen!


Foton av:
Stefan Westberg www.dansbilder.se
Sofia Macar http://sv-se.facebook.com/Fotografsofia


Det hela började i fredags med att Johan anlände till Örebro och tog sig en liten tur ut till skolan och kikade på vad jag pysslar med om dagarna. Sen begav vi oss hem till mig, handlade lite på vägen hem och sen gick tiden så fort så plötsligt var det dags för danskväll nr 1, nämligen Expanders i Arboga!

Lördagen startade jag med 4 timmars sömn, 2 timmars jobb och sen en frukost tillsammas med Johan och Inga som virvlat in i nattens mörker. Laddade inför kvällens dans gjorde vi med lite virk- och vattenpipsmys och en god middag på Spicy Hot, sen bar det av med buss till Brunnsparken för dans till Scotts! I början såg inte kvällen mycket ut för världen men så öppnades allt och det blev en fantastiskt rolig kväll och natt med en massa skratt, mys och massage.

Och så plötsligt var det söndag, alltså igår och Johan åkte tillbaka hem till Linköping och jag åkte till Kristinehamn och dansade till Expanders igen. Shit, va tiden alltid flyger fram!

 

..och oj, va trött man blir i kroppen.

Idag blir det lite lugn träning i form av yoga.
Det känns bra det. ..eller "ccchhööööööööönt" som man skulle säga i östergötland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0