Biomåndag och cykeltisdag.

Igår kl 17.50 skulle jag befinna mig utanför stora hotellet i centrala örebro. Jag visste att jag skulle spendera kvällen tillsammans med Elin och Ulf och att någonting vitlökigt och mjölkigt väntade men inget mer än det..

..och åh, vilken fin kväll min lilla humla hade styrt upp!
Vi såg Niceville (eller The help som den egentligen heter) på bio tillsammans med varsin falafelrulle och en massa godis. En väldigt sevärd film i väldigt fint sällskap! Tack Elin och Ulf för en toppenfin måndagkväll ♥

Idag har jag cyklat genom ett höstigt, soligt och blåsigt Örebro och befinner mig nu i skolan och animerar fortfarande ostskivor lång där nere i djupet.. Med Man in the mirror i lurarna går det ganska bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0