Animationens dag 2011

Idag är det internationella animationsdagen!
..och dagens outfit består bland annat av en ärv tröja från pappa som han i sin tur fått av någon. ..och så kände jag för att piffa till lite med ett band i håret som får mig att känna mig lite som Pocahontas.

Idag är tanken att jag ska producera ännu fler bakgrunder men jag har en känsla av seghet och anar att tiden kommer flyga ganska snabbt fram och plötsligt vara 14.00 vilket betyder besök. Besök av goaste broder Johan som stannar hela helgen! ..som för övrigt bjuder oss på sjukt mkt dans och mys! :D

• Fre: Expanders i Arboga
• Lör: Scotts i Brunnsparken
• Sön: Expanders i Kristinehamn                                                                        ♥

Nästa vecka är det höstloooov! men jag ska till skolan på måndag ändå och jobba lite tänkte jag... men sen åker jag bort ett tag, lämnar allt för att upptäcka nya saker och återförenas med gamla!

Sen kommer jag tillbaka igen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0