blixt och dunder!

det regnar, regnar,
och molnen hänger så lågt att dom kan trilla ner
och som vanligt har allt gått på sne'
Jag klarar snart inte mer
Det är blixt och dunder!
..

ja, jag säger då det. Livet verkar vara som en blixtrande och dundrande berg-och-dal-bana som har väldigt hög fart just nu! Påväg både upp och ner och så upp igen i trehundrafemtioelva km/h känns det som..
fast jag tror ändå att jag gillar att åka med faktiskt.

Ikväll får jag iaf bege mig in i dansvärlden i 6 h och bara släppa allt, dansgala i Jönköping och kvällen till ära står hela tre bra band på scen! :D Efter kvällen och nattens äventyr (lär ju komma hem runt 4-snåret..) dundrar helgen på ordentligt med bio, öppet hus på slottet, julmarknad och så lite danspå det igen, hihi.

Nu ska jag försöka lägga en sista hand vid herr och fru Fisk för denna vecka! ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0