tillbaka efter ett fantastiskt fint höstlov!

Nu är jag tillbaka i Örebro igen efter en tur till Malmö med två mellanlandningar hemmahemma i Östergötland och jaaaaa, jag har haft ett fantastiskt fint höstlov! Blev hämtad av mina föräldrar i tisdags och spenderade sedan natten hemma hos dem för att tidigt i onsdags morse bege mig vidare mot Malmö. ..och sen avslutade jag min ledighet med en god middag tillsammans med päronen och sen en underbar danskväll i Ljungsbro igår på det :)
Jag kan ju inte säga att jag direkt laddat med ny energi i form av sömn.. men jag är iaf rik på positiv energi från mina bästa vänner, lite galenhet och mycket dansmys! Vill tacka alla inblandade som gjort mitt lov så fantastiskt! ♥ ..tack!

Men nu till nu. Sitter nu i skolan och har börjat producera mina sista bakgrunder, ser ut såhär för tillfället ↓



Jag har även lyckats göra ett par vantar till Agneta under min Malmö-vistelse och är nästan klar med mössan till Tony (bilder på båda skapelserna kommer inom kort!)
Eftermiddagen bjuder på ett välbehövligt yoga-pass och till kvällen ska jag, som planen ser ut nu, ut på dumpster diving-äventyr med min lilla pirog Inga.



Men nu, back to work..
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0