renar hit och renar dit, renteckning helt enkelt. eller nej, så var det ju inte..

Det blev ganska så mkt av en mastodontdag igår, begav mig hemåt runt 19 med en ganska så nöjd känsla i kroppen och lagade en väldigt god (om jag får säga det själv) linssoppa bestående av tills största delen röda linser, gul lök, kokosmjölk, citronsaft, kardemumma och salt. Enkelt och gott! :)
Efter lite stickning gick jag och la mig men har sovit sådär oroligt inatt.. Hmm, jag som nästan alltid sover som en sten. Vaknad iaf plötsligt och strirrade rakt mot porslinsskåpet som står på mitt skrivbord och det var som att jag var medveten om att en man i hatt stod där. Tänkte tanken att kanske tända lampan men kände mig liksom inte orolig eller rädd så jag stuntade i det, lämnade honom stående där och drogs in i den oroliga sömnen igen. Blev väckt igen av någon anledning 30 minuter innen klockan ringde men halvsov fram till 7 ändå. Konstigt.
..men jag vet ju att det spökar hos mig och att de är ganska snälla, de vill bara ha lite uppmärksamhet ibland.

Idag har jag redovisat mitt första klipp idag för ettorna (och tvårna också såklart) och pillat med några små ändringar fram till alldeles nyss. Nu är det dags för det hjärndöda arbetet; att renteckning!!


Min tanke för kvällen är att spendera den med filmen Benny and Joon som jag lånade av Svante idag och  att umgås med Tobias drömsockar. De är ett väldigt trevligt sällskap i skenet av adventsljusstaken i fönstret och i kombination med en kopp te. ..lite kvällsmys hos Virkiskinna helt enkelt :)

Tänkte även passa på att informera om att jag ska ha en liten JUL-REA här på bloggen på delar utav kollektioner by Virkiskinna som ej har blivit sålda så de kommer finnas till försäljning igen fast till rabatterat pris!
Så håll kollen och passa på!! ..på fredag runt lunch kommer de dyka upp!! tihi :D

Nu ska jag teckna renar, eller nej jag menar, nu ska jag RENTECKNA!

'hepp-hepp-hepp'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0