mys, förvirring, dans och vipps står en ny vecka för dörren!

Har haft en väldigt avslappnande helg! ..behövdes verkligen lite oplanerad tid, som jag såklart lyckdes fylla ganska bra ändå men med saker jag kände för i stunden.
Spenderade två stora fina delar av gårdagen tillsammans med fina Inga (som jag skrev lite om i mitt förra inlägg vill jag minnas). Kvällen blev iaf en mycket mysig, virkig och allmänt pysslig afton med godis, kaffe och te. ..lite balsam för själen helt enkelt. Började virka på Emis dansande ko-vantar och har kommit ganska långt alla redan. Ska göra ett par kombinerade torg- och tumvantar tänkte jag, en ny variant från Virkiskinna! ..kul kul med nya utmaningar :)

Och denna söndag har jag fyllt med en stor dos dansförvirring av olika slag, lite mera vant-virkning, ett diskberg och så lite dans i Köping på det. Har även leverarat mössan till Mr.Toniinen och han verkade väldigt nöjd med resultatet, hihi.
Just nu försöker jag tagga ner dansnerven.. går väl sådär. Längtar redan till tisdag, Blender (igen) fast på hemmaplan denna gång. Dansen är verkligen som en drog.. fast en hälsosam sådan. Den har mig ta mig tusan allt! Socialt umgänge, mys, glädje, motion, intriger och så lite mera glädje och mys och till på toppen av allt detta utspelas allt i en minst sagt förvirrande värld.. aja, fast jag är väldigt säker på att jag gillar det ändå!

Den nya veckan startar jag här och nu, då klockan redan slagit 00 med en kopp ingefärs-te. Och om 9,5 timmar smäller det.. hihi, och jag är peppen pepp!! ihiii :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0