min källare är full av garn!!

Idag efter skolan gjorde jag mitt andra besök i garnaffären på två dagar och har nu inhandlat garn till både nyclerings/kort-fodralen och Tobias naturvita och vinröda drömsockar! Anar att det blir ett besök hos Fru.Garn imorgon också då jag och Emis (som beställt ett par dansande ko-vantar) börjar komma fram till en bra design-idé :)
Sen så, med garn till sju beställningar är jag redo att mastodontmysa och virka hela veckorna långa framöver!

Jag fick även en liten energipåfyllning av att smula in i min surrande humla på stortorget idag!
..och så skulle jag vilja tacka för de fina kommentarerna om mina kreationer som så mysigt dyker upp här och var och såklart ett stort TACK till mina fina kunder!

nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0