Lördag!

Åh va underbart det är att vakna på morgonen och kika på klockan och känna att det inte skulle spela någon roll oavsett vad den var! mmm.. med mycket dansmys i kroppen sedan gårdagens danskväll i Norrköping gick jag upp och duschade och gled runt i morgonrock en bra stund innan jag begav mig in till stan för att träffa Inga och inhandla lite garn (som vanligt, hihi). Vad som dock inte var planerat var att jag skulle hitta en helt fantastisk brun "päls"-väst på Myrorna. Attans, jag som inte borde slösa men så köpte jag den visst ändå.. Jag blev liksom lite kär.. Så nu äger jag den och är ganska så nöjd :)

Ikväll ska jag träffa min lilla pirog igen! Pyssel-te-och-godis-mys halv åtta hos mig! ..eller nej, Dig! Gaaah! hos INGA! så ja.
hihi



Nu ska det lagas mat så jag har matlådor i tusen år, ja.
farväl och trevlig lördagafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0