Höstlovet är här, och mot skogen det bär.

Ja, som sagt, jag tar mig en liten sväng till den östgötska skogen alldelels snart. Mellanlandar lite över natten hos mina föräldrar och drar sen vidare tidigt imorgon bitti till Malmö för att besöka vänner jag saknar en ganska stor gnutta vid det här laget! Åh, jag är superpeppen! ♥

Kände även att det är dags för lite..
VIRKNYTT:
Planen är att Tonys mössa och ett par vantar till min mammas kollega Agneta ska bli klara under mitt lilla äventyr denna vecka! Jag kan med största sannorlikhet utlova bilder på både mössan och vantarna i början av nästa vecka (bra för mig att ha en liten deadline och veta att kanske iaf någon sitter och är lite nyfiken)

Nä, nu tusan ska jag göra ett besök på gamla hederliga pizzeria Hjorten tillsammans med mina föräldrar och sen åker vi till skogs!
"Dää bleeeiijir så bra dää dö!"
Vi hörs igen till helgen då jag har en dator att tillgå för nu ska jag bara slappa, virka och njuta av min ledighet utan kontakt med cyber-rymden.

puss hej


Kommentarer
Postat av: Charlie

Tänker på kakan i mörka höstnatten och hoppas hon hittat nattskatten! :) humlan (:

2011-11-02 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0