en tidig tisdag.

Shit, vaknade hela 20 minuter innan klockan ringde idag! Vad an detta??
Befinner mig nu i skolan iaf och har precis käkat frukost, sitter och sörplar på det sista av morgonkaffet i skrivande stund. Hittade just ett superbt student-erbjudande om att skaffa en iphone 4 så det kanske är dags att passa på nu? Inga kostnader fram till midsommar och sen 150:- i månaden för både tele och internet. hmm.. det tål minnsann att tänkas på!

Ikväll beger jag mig in i den fantastiskt förvirrade dansvärlden igen, Blender på hemmaplan (Brunnsparken alltså) går ju inte att missa! :D Hittade även denna väldigt fina bild från söndagens dans i Köping som jag bara var tvungen att dela med mig av! Dans dans.. underbara dans ♥

Foto: Stefan Westberg www.dansbilder.se

Oh, kiss me beneath the milky twilight
Lead me out on the moonlit floor
Lift your open hand
Strike up the band and make
the fireflies dance
Silver moon's sparkling
So kiss me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0