en spännade och underbar kväll!

Jag hade en riktigt underbar danskväll igår i Brunnsparken till Blender! ..och kan inte låta bli att sprida denna låt.

(gillar man inte dansband kan jag förstå att man inte gillar denna. ..men har man haft magiska danser till den är den helt underbar! För mig är den fylld av danskänslor och väldigt mycket mys :) tiiihi.)

Tog mig lite fräckt en sovmorgon idag också, kände att jag behövde sova en timma extra så.. tänkt och gjort, men nu är jag i skolan och ska strax börja animera på min film på riktigt! Fru Fisk ska putsa och gnola och ta hand om sin disk och herr Fisk ska storma in med ett berg av choklad!
Dä tror ja bliiijr jäääättebra dä dö!
ja.

Ikväll ska jag sysselsätta mig med något så hedersvärt som en ost- och vinkväll tillsammans med väldigt fina personer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0