en katt i huset

Jag måste helt enkelt inleda torsdagsinlägget denna kyliga november förmiddag med att berätta att ost- och vinkvällen igår hemma hos fröken Inga var helt FANTASTISK i all dess förträffliga mening! ♥

Det blev dock aningens sent, svårt att gå när man omges av en väldigt trevlighet ju, så även denna torsdag blev något försenad, i skrivande stunda är klockan 10.42 och jag har fortfarande inte börjat jobba ännu.. aja. Men kanske är dags att sätta fart snart och se hur herr och fru Fisk har det idag!?
Men innan jag gör det tänker jag berätta om mötet med vår nya familjemedlem i tegelhuset! Mötte denne lille krabat utanför dörren upp från min källare idag ↓


Den lille hittekatten-Malmberg Jr. (vet inte vad han heter än) blev nog lite rädd för han sprang snabbt som katten, ja som katten faktiskt, in i TV-rummet efter en storögd titt på mig men åh..
..satans så liten och söt han är!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0