en galen dansresa och en dansande ko-nyckelring

Ja.. en GALEN dansresa till Jönköping blev det minst sagt! ..kantad av otroligt många skratt och bra danser!! Något trött nu dock då vi var hemma runt 6.30 imorse pga. en massa kramar och en välbehövligt och ganska långt nattmatbesök på Max.
4 timmars sömn senare var jag uppe igen och ännu en timme senare satt jag i biostolen, redo att se Arthur Christmas :) I det trötta och väldigt lättroade tillstånd jag befann mig i då måste jag säga att det var en väldigt bra och mysig liten julfilm!
Dagen fortsatte sen med ännu mera julstämning med öppet hus på slottet och fika i trevligt sällskap!

Men nu ramlar snart ögonlocken ner så jag avslutar med ett par bilder på Emis dansande nyckelrings-ko och säger ett tidigt godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0