en fantastisk foxx-helg och ett par vantar.

Nu är jag tillbaka här på bloggen efter en helt magisk och utvecklande foxx-helg i Arboga! mmm.. ♥ Sjukt nöjd!
Har ägnat eftermiddagen och kvällen åt yoga, en promenad med Inga, färdigställande av Emis dansande ko-vantar, klippning utav mitt hår, mörkt choklad-mumsande och nagelmåleri. ..och såhär blev vantarna ↓

Dessa vantisar är dubbelfunktionella, de kan nämligen användas både som hela och s.k. torgvantar om man viker ner överdelen (man fäster ner den med hjälp av knappen längst ner så de inte hänger och fladdrar alldeles för mkt för så kan man ju inte ha det :P).
Såhär ser de alltså ut om man viker ner vår lilla dansande vän ↓


Jag har även varit lite nostalgisk kvällen till ära och lyssnat på En helt ny värld från fantastiska Alladin och även välinvesterat 160:- i en dansbiljett till Zlips sista spelning i Gävle den 17e december.. mer än obligatorisk närvaro känner jag!

fladdra lilla fladdermus
flamma som ett stjärneljus
över träden ses du fly
som ett tefat mot vår sky

nattinatt


Kommentarer
Postat av: Fröken Valross

ÅH, det där är minsann DANSANDE kor det!

2011-11-22 @ 18:03:44
URL: http://frokenvalross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0