don't stop believing!

Min torsdag har än så länge till största delen bestått av kanel och kardemumma, en bussfärd, kaffe, virkning och stickning vilket har resulterat i att hela Emis beställning (både vantar och nyckelring) nu är klar!! ..och att Tobias drömsockar är påbörjade :D Det går framåt med mina beställningar men ojoj, va mycket det blev nu innan jul. Känns ibland som jag håller på och virkar in mig i en liten kokong där jag i och för sig trivs ganska bra. Kanske kommer jag ut som en fjärilsjultomte till jul, vem vet..
Bilder på nyckelringen kommer iaf inom kort men nu är det nog dags att ta tag i min film en stund! Herr och fru Fisk har säkert saknat mig..

Avslutar med att dela detta klipp som underhållit mig på morgonkvisten, enjoy!



Kommentarer
Postat av: stfn

Det klippet var längesen jag såg! Tack för påminnelsen :)

2011-11-24 @ 16:02:13
URL: http://www.stefaneriksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0