dagen gled förbi..

..och jag har iaf fått liiiite gjort ↓


Dock inte klar än men den har potential att bli klar imorgon!

Igår tänkte jag och Inga besöka Nerikes Kulturbryggeri för provsmakning av kladdkaka och öl, väldigt passande tyckte vi sådär på självaste Kladdkakans dag! ..men det hela slutade med att vi började fundera över både bryggeriets och vår egen existens. Dumpersterdivingen gav inte heller så mkt fångst tyvärr men den bjöd iaf på lite äventyr, bröd, potatis och andra professionella dumpsterdivare som med en STOR skåpbil och lite odiskret diving tillkallade Securitas. Passande nog precis innan oss så det var lugnt, men också ganska tomt i konteinern dock, när vi dök. Aja, man kan inte alltid lyckas med allt men det känns bara som en liten petitess då jag saknat att vara ute på äventyr med min fröken Inga! ..och ett litet äventyr blev det allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0