blååååååååååååååååååst och burrig kyla...

Mmm.. på dansgolvet i mysiga famnar spenderade jag den första advents-aftonen till tonerna av Shake, med ett virvlande litet snöfall utanför fönstret. Lite mysigt faktiskt att det ändå snöade på första advent, även om jag inte gillar snö..

..och tusan vad det blåser ute! Trodde jag både skulle blåsa bort och frysa ihjäl påväg till bussen idag.. BURR!
(ps. jag har väldigt svårt för kyla!). Men jag tog mig till skolan iaf och började dagen med ännu en såndär mkt bra investering, nämligen en biljett till Melissas foxx-kväll i Gävle den 30e december! :D

Jobbat lite på min film har jag också hunnit med idag. Imorgon är det deadline på skiss-animationen till den första scenen (som ska va HELT klar den 13e december) och redovisning för ettorna. Huha, idag är en mastodontdag kantad av kaffe och godis tror jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0