fields of gold

Befinner mig i ett något förvirrat tillstånd med en kopp kaffe och en virkning som sällskap. Känner mig fortfarande varm och sådär härligt fylld av dans när jag tänker på helgen som snart lämnar plats för ännu en mastodontvecka. 

Fredagen bjöd på en fin kväll i Fyris Parken i Uppsala!

..och gårdagen var också fylld av roligheter. Dagen startade dock ganska tidigt (iaf med tanke på att vi var hemma från Uppsala runt 4) med utflykt till Kävesta för att besöka Kävestadagen för att göra ett litet reportage tillsammans med Tobias, Anton och Nils. Vädret var strålande och vi sprang runt och intervjuade, fotade, käkade gratis lunch, drack en massa kaffe, och dansade lite salsa i gräset och efter att kören sjungit några sånger begav vi oss tillbaka till Örebro för att käka middag tillsammans på Saigon. mmmhmm, gott! ..och gratis (skolan bjöd som tack för hjälpen)! dubbelt upp=extra bra :D
Sjukt mätt begav jag mig sen hem till Micke för att peppa inför dansen och sen drog vi, full bil, iväg mot Karlstad och logen mitt i skogen. Åh, fantastiskt ställe! ..bra dansare, mysig stämning och schyst fika. En underbar kväll i danshimlen med andra ord ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0