tipselitipstips

Efter en rolig, trevlig och dansig kväll hos Nils igår vaknade jag imorse, något illamående och seg, och tog tag i dagen. Beslöt mig för att göra slag i saken och skaffa de där nedrans galgarna jag tänkt köpa sen jag flyttade in. Så tänkt och gjort, nu hänger de där! ..påklädda.
Jag fortsatte sen i duktighetestecknet och dammsög min lilla våning, diskade och städade lite i allmänhet. pust. nöjd och glad. Och nu tickar klockan mot min belöning.. ..en danskväll i Brunnsparken! :D

Avrundar lördagens inlägg med att tipsa om tre heta saker just nu:

1.
Var länge sen jag fastnade i en bok men denna håller ett hårt grepp om mig. mmm.. bra!

2.
En väldigt speciell öl. Kryddig och god!

3.
Jättegod choklad jag hittade på Willys (eller ja, jag brukar spana på den men så kostade den bara en tia igår så jag slog till) Som mörk choklad blandat med pigelin typ. Mumsigt till en kopp kaffe!


nää..
 nu ger jag mig av mot danshimlen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0