soooooooooool

Äntligen!! Alla bakgrunder klara för min del! Hu!

..och ett paket går iväg med påsten idag till Henrik så är även klar med alla virkbeställningar!

Shit, vilken dag! ..och så kommer Inga hem också! ..och lite mys ute i solen med Robin finns inplanerat! ..och vädret är stråååååååålande! ..och jag har till och med klänning på mig, det ni! wow.

Eftersom jag nu är helt ledig på virkfronten välkomnar jag varmt nya beställningar!
Kanske känner du för en somrig portmonä, ett coolt pennskrin eller kanske ett mysigt djur som kan hålla dig sällskap på picknickfilten?? ..eller något helt annat? Du önskar och jag skapar! :)

Men hur gör jag då om jag vill beställa?
jo, du lämnar en kommentar här nedan och din mejladress så kontaktar jag dig!

Välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0