sommardanser i natten är de bästa av alla danser

Det börjar dra sig mot lunch denna onsdag, dagen då veckan vänder.
Sitter och lyssnar på stand by me med Ben. E King och är sjukt danssugen. Hoppas det blir äventyr ut i de värmländska skogarna på lördag för årets första logdans :D

På virkfronten går det framåt. Pennskrinet till mitt kusinbarn Henrik kommer bli klart inom de närmaste dagarna och inget oväntat dyker upp och stör. Men hmm.. sen inga fler beställningar.. Sitter och funderar på en ny kollektion by Virkiskinna. Är fingerdockor en bra idé måntro?

På tal om fingerdockor så för det mina tankarna till min lilla pirog som är ute och upptäcker stora vida världen. Längtar efter en Kinga-afton men det går ju inte. Kan ju inte ha en K-afton..
..jag saknar min inga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0