och där var den fullspäckade veckan igång!

Efter en helt magisk helg i Linköping med tillsammans med underbara människor och en massa dans är jag nu tillbaka i Örebro och tänker nu mest bara njuta sista veckan med min fina klass!
Avslutade helgen tillsammans med Fröken Kempe i min källare med nybakade blåbärspaj, mjuka pepparkakor med smör och ost, kokt ägg (haha, älskar våra blandningar), vattenpipa, jellybeans och te.

hmm..
Funderar över att virka mig en bikini som jag kan glida runt i sommar och se sådär härligt virksnygg ut i. ..och så funderar jag på att klippa av mitt hår. ..kort kort! kanske..? men ska fundera vidare ett litet ögonlock till :)

Idag, efter lunch ska jag och Inga göra Mariebergs galleria osäkert! ..och sen väntar fika med Arre på Bara Vara!

Avslutar med en dansbild från för några helger sen.

Det var en fantastisk kväll i Ljungsbro :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0