i could be anywhere

Avskedens tid är här..
Tog imorse farväl av min lilla pirog som drar ut på tågluff och sedan kommer befinna sig i sina hemtrakter kring Sundsvall fram till augusti. Det var en fin och sorglig morgon (ehum..förmiddag) med sconesfrukost och sorgliga sånger.

Och i fredags var det avskedsfest med klassen, underbara fina klassen! Åh, jag har haft ett så fantastiskt år med dem här i Örebro!
..och fredagen blev en awesome kväll med festligheter i skolan, dans på borden, glass i ansiktet, härligt skrålande till disney-låtar och avslutningsvis lite pizza på Elvis. Ser fram emot återträffen i augusti på Henkes lilla kolonilott i Göteborg! :)

Men jag tror att efter denna avskedstid kommer den nya äventyrstiden att ta plats! ..och tider fulla av fantastiska danskvällar under stjärnorna väntas redan nästa vecka!


Jag skulle även vilja hojta till om att de omtalade ugglenyckelringarna snart är klara och kommer i dagarna att dyka upp här på bloggen!
Jag kan avslöja att det kommar finnas tio stycken små unika ugglisar som vill ha nya hem och att adoptionen kommer kosta 70:- inkl. frakt och allt!

!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0