en fantastisk helg full av dans är till ända..

..och ja, den var FANTASTISK!
Efter en lördag full av IKEA, galgar, dammsugare och städning begav jag mig hem till Micke för lite trevligt förhäng och sen bar det av till Brunnsparken för danskväll nr. 1: Casanovas spelade, det var lagom trångt på dansgolvet och en ny favorit hittades.

Gårdagen fyllde jag med ännu mera dans. Först en 3 timmars prova-på-Boogie-Woogie-kurs på Rockrullarna. Superkul! ..och sen bar det av mot danskväll nr. 2: Ljungsbro ♥
behöver nog inte säga mer än att det var mysigt, roligt, lekfullt och alldeles alldeles........ underbart!!


Idag är jag, aningens trött i benen, tillbaka i skolan för ännu en mastodontvecka (troligen..) sista veckan med svt-projektet "Hajen på ICA". Shit, på fredag ska vi va klara! ..och fredagen efter slutar skolan.. jag är redan sentemental nog att fälla en tår.
mmmeh.. :'( men men..

Ikväll är det nog en portugisisk Kinga-afton på g!

skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0