tar tag trevliga torsdag

Gårdagen blev en mycket trevlig sådan, att leverara virkade mustascher över en kopp te är mycket trevligt! något jag varmt kan rekomendera.

Men nu till nu. Vaknade för någon timme sen, tog tag i disken (duktigt av mig att göra det så pass tidigt på dagen, om jag får säga det själv), käkade lite frukost bestående av två dumpster diving-mackor med jordnötssmör och en kopp kaffe. Fick även en utmärkt idé till en födelsedagspresent när jag stod i diskbaljan.
Men nu, dags att göra stan lite osäker och sen sätta mig och superskriva på min andra uppgift till sommarkursen.


Kom igår på att "juuuuuuuuuust FAN! Emax börjar ju snart och då är det galamiddag som gäller sista kvällen!" Lilla jag som oftast går ganska skabbigt klädd måste skaffa sig en fin klänning. Kollade in på HMs hemsida igår....och råkade bli lite kär i den på bilden.. så..
..mot HM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0