Ett antal kaffekoppar senare..

Shit, vilken kreativ dag! Nästan så jag känner mig som ett garnnysta själv. puh!

Jag har fixat födelsedagspresenter och gå-bort-gåvor till höger och vänster hela dagen plus att jag har skrivit klart den andra uppgiften till min sommarkurs, varit SJUKT danssugen, tvättat, kontaktat några kunder om leveranser (ojoj, va business det låter), letat efter en klänning till Emax galamiddag etc.. uh, shit shit.
Klänningsjakten fortsätter imorgon tillsammans med städjobb, zebra-leverans, packelipackning, umgänge med fina dansanta vänner för att peppa inför Öland och så.. avslutningsvis, tänker jag ta mig en svängom i Brunnsparken!

Sen efter en lördagnatts sömn drar alla äventyr igång, hihi :)
•Sön-tors är det entreprenörsdagar på universitet här i Örebro som gäller!
•sen bär det av hemhem för midsommarfirande med min fina syssling Matilda. 
•..sen åker vi och våra mödrar till Rom.
•..och direkt efter Rom mellanlandar jag en dag hos mina föräldrar och pustar lite innan jag drar iväg för en galen vecka på Öland full av massa dans, underbara människor och tema-fester!

Nä, med nymålade orangea naglar tar jag mig nu en liten semester från bloggen (kan nog bli ett och annat kort inlägg ändå, haha) för nu ska jag som sagt snart ut på äventyr!
..och du, jag lovar en ny fräsch nyckelringskollektion när jag är tillbaka med full pysselkraft i mitten av juli :)

puss och kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0