hmmm hmm humlor

humming one of your songs..

Befinner mig just nu i en sjukt dansig vecka. ..med andra ord, en helt FANTASTISK vecka!

Besökte Lagår'n i Skultuna en bit utanför Västerås i tisdags och Barvagården igår i trakterna kring Eskilstuna.
Fina kvällar båda två!


Foto: Sofia Macar

Imorgon bär det förhoppningsvis iväg mot Karlstad och Logen mitt i skogen och på lördag blir det dans till Blender på Jacobs Loge i Degerfors.


Idag är dock vilodagen. Men fyller den med andra trevligheter, som en ost-och-vin-och-film-kväll med klassen!

Avslutar med ett stort tack till mina uggle-kunder och även ett tack för alla fina kommentarer jag fått! Hälften av mina små ugglor har fällt ut sina vingar och fått nya ägare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0