ett semesterinlägg från de östgötska skogarna

veeeejn ä gräjjer för än ösköte!

Är hemma hos mina föräldrar idag och har haft någon form av vilodag idag efter en vecka fylld av fem helt fantastiska dagar på Örebros universitet på entreprenörseventet Emax (sön-tors), trevligt kvällshäng med Fröken Inga Kempe med tillhörande övernattning (tors kväll och natt) och en jättetrevlig midsommar à la Bullerbyn tillsammans med min syssling Matilda och hennes vänner ute i Vena.
Helt jäkla toppennöjd måste jag faktiskt säga att jag är trotts att jag är genomförkyld och att min röst svikit mig så jag numera låter som en kråka.
Och inte nog med detta! Fler äventyr väntar..

..för imorgon far jag, Matilda och våra kära mödrar till Rom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0