'drömmar av silver, drömmar av guld...'


Fick inspiration till detta lilla armband när jag var på Glitter för några dagar sen och igår innan jag drog iväg för dans i Broby gjorde jag ett försök.


Har även fått en beställning på en nyckelringszebra från min nyfunne vän Niclas.

..och passar även på att slänga upp en bild på födelsedagspresenten jag gav till min min lilla humla Elin :)


Efter en lång sovmorgon är det nu dags för lite plugg och sen kommer mannen med världens snyggaste mustasch och hälsar på för leverans av mustaschnyckelringen och en kopp te.
Sen väntar gratis bio med Elin, förhandsvisningar is the shit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you, kakan! .p

2011-06-15 @ 16:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0