Vad bjuder denna söndag på måntro?

Hmm.. vaknade för en stund sen. sitter nu i min säng iklädd en superhet Casanovas-Tshirt och är rufsigare än rufsigast i håret, sådär härligt rufsig som man blir när man går och lägger sig nyduschad.

Gårdagens dans var ganska så fantastisk! Dansade nästa varenda dans innan paus, råkade sända en ond blick på dansgolvet, hittade en ny favorit (IGEN!!!!!), blev bjuden på en chokladboll och fick en fin kommentar:
"detta var en mysig start på min danskväll" 

Idag är min plan att..

tvätta, packetera monsterkompisar, sticka, promenera till ÖB eller Alibabas och handla nötter, klippa håret (ska jag eller ska jag inte???) och baka äppelpaj med Svante.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0