tisdag onsdag födelsedag och tårta

Igår var en fin och mysig dag med firande av födelsedag, ätandes tårta, pizza och godis och avslutningsvis var vi på bio!! Jag blev kallad skogsrå och stickade lovikavantar också.

Idag började mysigt, sen fortsatte dagen med gårdagens kvarvarande pizza till frukost, handling på Klippet, diskning, fika- och stickvirkmys med Inga. Nu dricker jag chai-te med ingefära, lyssnar på Johnny Cash och väntar på trevligt sällskap.

Imorgon drar vi till Stockholm! :D

På lördag ska vi jobba och leka i skolan och jag och Inga funderar på att tatuera oss.

så ungefär, ja. ..och! Jag är glad, sådär fåningt glad. härligt glad. fett glad. kanske inte skabbigt glad. men glad, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0