skola skola jobb jobb...

Så här ser det ut som jag sitter och pysslar med. Herre nedrans, mkt jobb!! ..och det är bara jag som jobbar känns det som. Ursäkterna bara haglade över mig imorse från mina gruppmedlemmar.. mmm.. great..

Men men. Jag har iaf jobbat som ett as. Helgen spenderade jag i skolan och innan dess var jag i Stockholm och hade supertrevligt! ..så jag är ganska nöjd ändå. Min vanliga sinnesstämning har nu smugit sig över från väldig förvirring till ett mkt harmonisktchilltrevlig tillstånd.
Igår plundrade vi granen. Det var trevligt och sen var det mord på tv.

Nu ska jag fortsätta leva mitt liv på tunnbröd, kaffe och socker.
Tjohoppsanhej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://thingiforyou.webs.com/apps/videos/ ;)

2011-01-10 @ 21:15:33
Postat av: Anonym

ᛏ till dig kinna;)

2011-01-10 @ 21:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0