SOCKOR KLARA TILL MAMMA KEMPE











Storlek 36-38, gjorda i 100% ullgarn med en touch av flödande kreativitet. Hoppas hon gillar dem!

Hmm.. Spenderar kvällen med att vara rastlös och trött på samma gång, lyssnar på Song to Bobby med Cat Power och funderar på om jag ska göra en liten barnkollektion med kreativa raggsockor. ..eller kanske virkade vantar? klurigt.
Inga fler beställningar ligger och lurar i vassen just nu vad jag vet.
Med du, tveka inte att kontakta mig om du vill göra en beställning!


Kommentarer
Postat av: mamma kempe



Hur fina som helst :)) När får jag dem?

2011-02-17 @ 23:19:52
Postat av: virkiskinna

Åh, tack! va glad jag blir! De är påväg med posten just nu faktiskt. ..är nog hos dig idag eller imorgon :)

2011-02-18 @ 15:28:24
Postat av: mamma kempe

Nu har jag fått dem - grymma saker :)) Jag har satt in pengarna på ditt konto - jag har en annan bank så det dröjer kanske några dagar innan du ser dem, men hör av dig om du inte fått dem på torsdag typ.

2011-02-21 @ 20:06:23
Postat av: mamma kempe igen



Förresten, Kinna,jag har en kompis som också gärna vill beställa sockar av dig - kan hon kontakta dig här via bloggen eller via pajamas, eller vad är bäst?



2011-02-21 @ 23:32:25
Postat av: virkiskinna

Va bra att du är nöjd med din beställning, var jättekul att göra dem till dig och att få släppa fram kreativiteten ordentligt :) Jag har idag fått in betalningen, tack så mkt!



Inga nämnde igår att du har en vän som var intresserad av att göra en beställning, va roligt! Du kan hälsa att bästa sättet att kontakta mig är via bloggen eller facebook (Kinna Anderson). Pajamas.se har bara hand om monsterkompisarna, ingen övrig försäljning går genom dem i dagsläget.

2011-02-22 @ 10:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0